Etykiety:

niedziela, 2 stycznia 2011

Krowie łatki

Hej! No i już mamy niedzielę, a jutro do szkoły! ;(   Tak bardzo nie chcę do niej iść...! ;(   Zastanawiałam się nad zaprzestaniem pisania tutaj, a byciu tylko na fbl. No oczywiście dopóki mnie nie usuną ;D   Ah, a dzisiaj będę musiała się pouczyć trochę ;(  Buuu!









Jak Wam się podoba? Obecnie jestem w trakcie kwiatków, które robię już z myślą o wakacjach ^_^
Muszę namówić mamę, żeby zamówiła mi mulinę na allegro, a w razie czego w przyszłym tygodniu muszę iść do pasmanterii i sobie kupić. Planuję zrobić Adidasa (żeby nosić razem z Nike), Metallica (dla kolegi - tak, dla Ciebie Kuba). No i na pewno coś jeszcze przyjdzie mi do głowy ;D  Możecie także podrzucać w komentarzach jakieś wzory ;)  Postaram się je rozpatrzeć ;)

2 komentarze:

  1. SUPER SUPER SUPER! Uwielbiam twoje braznoletki :D A ta jest chyba najfajniejsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Miło mi, kim kolwiek jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga