Etykiety:

czwartek, 30 grudnia 2010

Breloczek - czterolistna koniczynka

Czesc! Kompletnie nic mi sie nie chce robic, nie chce isc do szkoly w poniedzialek i na dodatek zle sie czuje! Juz wkurzaja mnie te choroby, bo bylam chora tydzien i te 3 dni przed swietami, no i jeszcze teraz?! Za duzo tego wszystkiego! A musze isc do szkoly, zeby poprawic oceny, bo wystawiaja do 10 stycznia! Chociaz mam tylko francuski - odpowiedz. Srednia bede miala fatalna - 3,85 albo 4,0 ;( 























Zrobiony dla mojej Mamy, na szczescie. Jak Wam sie podoba? Ja ostatnio nie mam weny! Albo nie mam pomyslu na wzor, albo jak juz cos wykombinuje to po chwili przestaje mi sie to podobac!! ;/

Jutro Sylwester. Macie jakies konkretne plany na ten dzien? Ja nie. Bede siedziala w domu, ewentualnie pojde ogladac go na żywo ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga