Etykiety:

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Moja pierwsza bransoletka metoda owijania

Hej! Ale nudy! Ale to nic! One sa duzo lepsze niz chodzenie do szkoly! Przynajmniej mam czas na robienie bransoletek, no bo oczywiscie w czasie szkoly nie bede miala na to czasu!

Wczoraj wieczorem zastanawialam sie jak zrobic takie owijane, "starówkowe" bransoletki. No i juz wiem! Dzisiaj zrobilam swoja pierwsza ta metoda! :)

















Jak Wam się podoba? Taka skromna, no bo jeszcze nie do końca opanowałam te wszystkie literki itp ;D

W następnej notce - breloczek ;)

5 komentarzy:

  1. No ale jak zrobić tą bransoletke.? prosze napisz mi albo na emaila agnieszka1998o@interia.eu albo na gg 2435514

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz mi jak mam zrobić taką bransoletkę na gg 32918966

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez bym chciala sie dowiedziec jak zrobic taka branzoletke prosze napisz do mi w meilu justyna993@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób instrukcje pliss :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga