Etykiety:

sobota, 8 stycznia 2011

Hawajskie kwiatki

Hej! Przepraszam, że tak długo nic nie pisałam, ale nie miałam czasu. W czasie przerwy świątecznej robiłam i dodawałam coś niemalże codziennie! A teraz szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła! ;/  Ale na szczęście poprawiłam już oceny i przez jakiś czas (może tydzień, może mniej) mam z górki :P  Teraz to byle to ferii, potem byle do Wielkanocy, a na końcu: byle do WAKACJI! A zostało do nich jeszcze 166 dni!!!

Tę bransoletkę zaczęłam robić w czasie świąt, a skończyłam dopiero dzisiaj. Ale szczerze mówiąc: z końcowego efektu jestem zadowolona :) A Wam jak się podoba?

2 komentarze:

  1. LOVCIAM LOVCIAM LOVCIAM!!!!!!!!!!!!! :* :* :* :* :* :* :* :* ROBISZ NAJLEPSZE BRANZOLETKI POD SLONCEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;* Gdybym jeszcze tylko wiedziała kim jesteś ;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga