Etykiety:

środa, 22 grudnia 2010

Moja mulina, moje bransoletki

Witam! Postanowilam, ze dzisiaj dodam zdjecie mojej muliny i moich bransoletek, ale tylko tych, ktore najlepiej wyszly i da sie na nie jakos patrzec ;D















↑  Mulina, której mam po dwie z jednego koloru!!  ↑




























↑  Ta na samym dole - NAJNOWSZA  ↑

No i Jak wam się podobają te bransoletki? Mi szczerze mówiąc najbardziej podobają się 6 i 7 (licząc od góry). Ta żółto - pomarańczowa jest zrobiona dla mojej mamy i to Ona ją aktualnie nosi, a ta różowo - fioletowa dla mnie. Dzisiaj dokończyłam robić tę ostatnią (licząc od góry). Też mi się bardzo podoba i pewnie będę ją nosiła :) 

Następna bransoletka jaką planuję zrobić to będzie znaczek i napis Nike. Nie wiem czy wyjdzie. Na razie poszukuję wzoru.

A co do bloga, to postanowiłam, że będę wstawiała tutaj zdjęcia moich bransoletek lub nowych mulin. Jeśli nie będę miała nic nowego to będą różne wzory. Oczywiście coś "ode mnie" też się trafi, zapewne w większości notek. No i tak. Ciągle zmieniam też szablon, bo nie wiem który jest najlepszy. Jak Wam się podoba ten co jest teraz?

Komentujcie. Papa! ;*

3 komentarze:

  1. Fajne, tak starannie wykonane :) Tez robie bransoletki z muliny, ale umiem tylko te poprzeczne paski, jodelke i korkociag ;P
    Nawet nie wiem czy poprawnie je nazywam ;P

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma tylko jedna przegródkę ale mam drugą szkatułkę która ma dwie wysuwane półeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są! ;* Ogólnie fajny blog napewno na niego zajrzę. wariatka. ;d

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga