Etykiety:

wtorek, 21 grudnia 2010

Czesc!

Czesc! Jak zapewne wiekszosc z Was wie - administratorzy photobloga popadli w paranoje i chca usunac wszystkie blogi handmandowskie! Nie bardzo wiem, jaki ma to sens - no ale coz. W zwiazku z tym bardzo duzo osob przenosi sie na blogspota (w tym oczywiscie ja). Miejmy nadzieje, ze wyjdzie to wszystkim na dobre. No bo co zlego jest w umieszczaniu zdjec swoich prac i sprzedawaniu ich? Moim zdaniem nic.

No dobrze. A teraz troszke o mnie i moim blogu. A wiec mam na imie Olga i od jakiegos czasu zajmuje sie robieniem bransoletek z muliny. W miare swoich mozliwosci, lubie uczyc sie coraz to nowych wzorow, zeby moja pasja mi sie nie znudzila. No i wlasnie tutaj bede umieszczala zdjecia moich "dziel" - jesli mozna je tak nazwac. Na razie nie bede ich sprzedawac, zobaczymy co potem ;)  Mam nadzieje, ze chociaz niektore przypadna Wam do gustu. Mozecie wyrazac swoje opinie w komentarzu. Tylko bardzo prosze, aby byly one szczere! Chce poznac zdanie innych na temat bransoletek robionych przeze mnie. Nie wazne czy bedzie ono mile czy wrecz przeciwnie - zle.

No to by bylo chyba na tyle. Jak na razie mozecie zobaczyc moje bransoletki na fbl (mam nick: iloveed) A co potem? To nie wiem. Nie bede ich tutaj wstawiala, bo to nie ma sensu. Moge powiedziec, ze zaczelam dzis robic kolejna bransoletke. Jak skoncze i wyjdzie ona nie najgorzej to postaram sie wstawic zdjecie ;)

Poki co - zegnam. Pa! ;*

2 komentarze:

Archiwum bloga